סגן השר מקלב: "אי אפשר לחנך ציבור – צריך הסברה"

אייל ראובן No Comments on סגן השר מקלב: "אי אפשר לחנך ציבור – צריך הסברה"

סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב לקאהן וחכם במהדורת הבוקרי: "צריך לתגבר את הנסיעות, ולדאוג לנהגים. יש מחסור גדול בנהגים. לא הייתי לוקח את התיק בלי שקיבלנו את התוספות שהובטחו – 100 מליון שקל בשנה. הליכוד, הממשלה והכנסת חייבים לעמוד בהתחייבות הזו. אגודת ישראל צריכה לקיים את ההסכם לפיו צריך להתפטר במסגרת החוק הנורווגי בכדי להגיע לשיוויוניות"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב לקאהן וחכם במהדורת הבוקר: "צריך לתגבר את הנסיעות, ולדאוג לנהגים. יש מחסור גדול בנהגים. לא הייתי לוקח את התיק בלי שקיבלנו את התוספות שהובטחו – 100 מיליון שקל בשנה. הליכוד, הממשלה והכנסת חייבים לעמוד בהתחייבות הזו"

עוד אמר ח"כ אורי מקלב במהדורת הבוקר: "ביקשנו בישיבת הסיעה אתמול , לקיים את ההסכם על החוק הנורבגי שקובע כי השר הראשון של אגודת ישראל צריך להתפטר לטובת הבא בתור, יצחק פינדרוס. הם ביקשו לחכות שח"כ טסלר יחזור מחו"ל. אין לזה הצדקה. אני מקווה שזה לא יהפוך לאירוע בין הסיעות"

נציג 'דגל התורה' הבהיר את עמדתה לנוכח התנהלות אגודת ישראל: "אגודת ישראל צריכה לקיים את ההסכם לפיו איש אגודת ישראל צריך להתפטר במסגרת החוק הנורווגי בכדי להגיע לשיוויוניות בין דגל התורה ואגודת ישראל. כל הדרישות הנוספות לא רלוונטיות כרגע ויעשו בהסכמה"

"ליברמן שניסה לדאוג לבריאות ולהשמנת הציבור החרדי, ראינו שגם משמש דוגמא אישית בנושא… גם המס השתיה ועל החד פעמי וגם בנושא הסלולר, לא עזר כלום ב'לחנך' את הציבור. צריך הסברה. לא עושים את זה בקנסות ומיסים" אמר סגן השר בציניות.

עוד הוסיף סגן השר: "אני מוצף בפניות בנושא ייקור הצהרונים במאות שקלים, גם מהורים וגם מהמפעילים. דברתי עם שר החינוך ושר האוצר. הם רוצים לעזור. זה לא אירוע קטן. זה מיליוני שקלים ומנסים למצוא מקור לזה. צריך להתאזר בסלבנות. כולי תקוה שהנושא יפתר בקרוב. שוחחתי אמש עם שר האוצר להמשך סבסוד הצהרונים. הם מנסים למצוא מקורות תקציביים להמשך הסבסוד. אנחנו מצפים מהרשתות להמתין בסבלנות ולא לדרוש את התשלום מההורים עד לפתרון בימים הקרובים".

לראיון המלא



0 תגובות